Algemene voorwaarden

ALGEMENE VOORWAARDEN 
Gewoon, lekker duidelijk!

Wij hebben speciaal voor jou de algemene voorwaarden helder uitgelegd. Wel zo makkelijk toch?
Ze staan hieronder, wil je een andere versie? Ze staan HIER vermeld. 

Natuurlijk willen wij de algemene voorwaarden ook gratis naar je mailen of sturen per post. Laat het ons weten!

HET VERHAAL VAN DE ALGEMENE VOORWAARDEN.

Hoofdstuk 1 - Definities
1. Consument: Dat ben jij in dit verhaal.
2. Herroepingsrecht: Binnen de bedenktijd annuleren. 
3. Ondernemer: Dat is Peuterstoelen.nl in dit verhaal.

Hoofdstuk 2
 - Identiteit van de ondernemer

Peuterstoelen.nl - Dat zijn wij
Makkelijk te bereiken voor jou:

Met je telefoon:
06-57650368
Maandag t/m vrijdag: 09:00 - 17:00 
Met je email: info@peuterstoelen.nl
Altijd beschikbaar, op werkdagen binnen 2 dagen antwoord. 

Ons adres:
Krijgerstraat 14
  7671xx Vriezenveen



Ook goed om te weten:
KvK-nummer:
Btw-identificatienummer: 
 



62908049
NL211001375B01 


Als je een account hebt, krijg je een persoonlijk aanspreekpunt, zijn wij gewoon goed bereikbaar.

Hoofdstuk 3 - Toepasselijkheid  
Wij zorgen ervoor dat de algemene voorwaarden onder je aandacht wordt gebracht. Dat doen wij graag, want er staat in wat wij voor je doen en wat wij van jou verwachten. Dat is handig want de voorwaarden zijn van toepassing als jij iets koopt bij ons.

Hoofdstuk 4 - Het aanbod
We zorgen ervoor dat jij weet wat je kunt kopen, wanneer je dat kunt en hoe je dat kunt en natuurlijk wat het kost. Als je producten personaliseerd, kan je het helaas niet ruilen. Standaard producten natuurlijk wel.

Hoofdstuk 5 - De overeenkomst
Wij doen ons best voor een veilige, digitale omgeving. Zodat jij veilig kunt bestellen en betalen. 

Ook sturen wij jou een mail als je bij ons een account aanmaakt, je een bestelling plaatst en als wij jou product versturen.

Gewoon, handige informatie:
1. Wij vermelden bij bestelling de gegevens voor eventuele klachten.
2. Wij vermelden de voorwaarden.
3. Wij geven informatie over garantie en service na je aankoop.
4. Wij vermelden onze gegevens. 

Hoofdstuk 6 - Herroepingsrecht
6.1 Zonder het vermelden van een reden, meld je binnen 14 dagen dat je het product retour wilt sturen. Daarna heb je nog eens 14 dagen om het daadwerkelijk retour te sturen. 
6.2 Houdt het product netjes, zorg ervoor dat het in dezelfde staat blijft zoals je het ontvangt. Gebruik het product zoals je in de winkel zou doen.

Hoofdstuk 7 - Kosten in geval van herroeping
7.1 Als je een product terug stuurt, hoef je alleen de verzendkosten te betalen zodat wij het product weer kunnen ontvangen. Je mag het natuurlijk ook langsbrengen. 
7.2 Wij betalen: Het aankoopbedrag en de verzendkosten van ons naar jou.
7.3 Hebben wij het product ontvangen dan: Sturen wij een bevestiging hiervan, weet jij zeker dat het er is, zorgen wij ervoor dat jij binnen 3 dagen het geld terug hebt. 
7.4 Het is natuurlijk ook mogelijk dat wij jou een nieuw product toe sturen, kan je toch genieten! 

Hoofdstuk 8 - Uitsluiting herroepingsrecht
8.1  Als wij een product persoonlijk gemaakt hebben voor jou, dan kan je het helaas niet retour sturen. Denk hierbij aan producten waar tekst op geborduurd of bedrukt is.
8.2 Wij willen dat u tevreden bent. Neem dus gewoon contact op als u niet tevreden bent.  

Hoofdstuk  9 - De prijs
9.1 Alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW. Ook heel gewoon.
9.2 Verzending bij bestellingen boven de 75 euro zijn gratis, daaronder bedragen de verzendkosten 5,95. In Nederland en België.

Hoofdstuk 10 - Conformiteit en garantie
10.1 Zie hoofdstuk 4, het aanbod.
10.2 Jij en wij willen hetzelfde, namelijk een goed product. Niet goed? Dan zorgen wij voor een oplossing. 

Hoofdstuk 11 - Levering en uitvoering
11.1 Wij leveren binnen 5 werkdagen, lukt ons dit niet, zullen wij hier zo snel mogelijk over communiceren met jou. Dan zoeken we samen een oplossing.
11.2 Als het bestelde product niet meer leverbaar is, overleggen wij met jou voor een alternatief, anders krijg jij je geld terug.

Hoofdstuk 12 - Betaling
12.1 Als jij vooruit betaald, maken wij direct na ontvangst van je betaling de bestelling in orde. 
12.2 Gegevens niet juist, laat het ons weten.

12.3 Achteraf betalen met Billink.

“De persoonsgegevens en/of bedrijfsgegevens die Peuterstoelen.nl in het kader van de bedrijfsvoering verwerkt, worden (mede) door haar dan wel door derden aan wie de vorderingen gecedeerd (overgedragen) worden gebruikt voor of bij:
a) risicoanalyses
b) de voorkoming, opsporing en bestrijding van fraude of onregelmatigheden”

Betaling dient binnen de gestelde betalingstermijn te worden voldaan aan Billink B.V. (hierna: “Billink”). Alle rechten uit hoofde van de vordering zijn immers door ons overgedragen aan Billink, die de inning van de vordering zal verzorgen. Uw gegevens worden door of namens Billink getoetst en geregistreerd, deze gegevens kunnen onder meer worden gebruikt voor de incasso van vorderingen en toetsing van orders in de uitvoering van het acceptatiebeleid van aangesloten organisaties. Billink behoudt zich het recht voor om het verzoek van de klant voor betalen op rekening te weigeren. De gehanteerde betalingstermijn is een fatale termijn. Bij niet tijdige betaling is de klant dan ook zonder ingebrekestelling in verzuim en is Billink gerechtigd vanaf de vervaldatum van de factuur een contractuele rente van 0,75% per maand (waarbij een gedeelte van een maand als hele maand wordt beschouwd) in rekening te brengen. Billink is bovendien gerechtigd buitengerechtelijke incassokosten op grond van de wet bij de klant in rekening te brengen. In geval van zakelijke klanten is Billink tevens gerechtigd herinnerings- en aanmaningskosten bij de klant in rekening te brengen, onverminderd het recht van Billink om de daadwerkelijk gemaakte kosten bij de klant in rekening te brengen indien deze het aldus berekende bedrag te boven mochten gaan. Billink is tevens gerechtigd de vordering aan een derde over te dragen. Hetgeen in het voorgaande met betrekking tot Billink is bepaald gaat in dat geval tevens over op de derde aan wie de vordering is overgedragen.”


Hoofdstuk 13 - Klachtenregeling
13.1 Ben je niet tevreden? Dan zijn wij dat ook niet. Oplossen dus! 
13.2 Laat een klacht zo snel mogelijk weten, gaan we gezamelijk opzoek naar een oplossing. Omschrijf de klacht zo duidelijk mogelijk.
13.3 Binnen 2 werkdagen reactie op je klacht, gewoon snel! Je hoort direct de oplossing en anders hoeveel tijd wij daarvoor nodig zijn.
13.4 Je kan ook een klacht indienen bij webwinkelkeur.nl.  Toch helpen wij jou liever zelf.

Hoofdstuk 14 - Geschillen
14.1 Niet tevreden met onze oplossingen en komen we er niet meer uit? Dan kan je de zaak binnen 3 maand voor leggen aan webwinkelkeur. Zij zullen uitsluitsel geven.
14.2 Het Weens Koopverdrag is niet van toepassing.
14.3 Het Nederlandse recht is hier van toepassing, ook als je in het buitenland woont. 

Hoofdstuk 15 - Aanvullende of afwijkende bepalingen 
15.1 Dit was het verhaal van de algemene voorwaarden. Gewoon, duidelijk toch?
15.2 Wij zullen bij wijzigingen zorgen dat ze niet niet nadelig zijn voor jou.  

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »